terça-feira, 6 de janeiro de 2009

HIT DO VERÃO 2009 - I DON´T KNOW WHY - MOONY

Não teve pra ninguém... O hit do reveillon e deste verão, seja em Punta, em Floripa, BC ou Trancoso, é I don´t know why... Para nossos queridos leitores: letra, vídeo e é lógico duas versões especialíssimas em mp3... Enjoy it...




Never happy, not satisfied
Always complains for nothing
Hopes and dreams are fading away
It's not hard to figure it out
There's no doubt, you'll find a way
Live the moment, each and every day

CHORUS
I don't know why
I cannot see the beauty in front of me
I cannot...
I don't know why
I cannot see the beauty in front of me (in front of me)

Now I see here
It's always been there
People like their simple things
Live the moment, each and every day

CHORUS
I don't know why
I cannot see the beauty in front of me
I cannot...
I don't know why
I cannot see the beauty in front of me (in front of me)

Is it there?
Is it right there?
Right in front of you (right in front of you)
This is what you've been looking for
For a long, long time
Make it real, make it right now (make it right now, make it right now)
You've got to live it now

CHORUS
I don't know why
I cannot see the beauty in front of me
I cannot...
I don't know why
I cannot see the beauty in front of me (in front of me)

2 comentários:

J disse...

Amo muitooooooooo!!! Nos 3 cds que as Foxes levaram para Punta, o hit era o #1!!!!! Aliás, nosso som ficou doidinho e só tocava I DON´T KNOW WHY... Por que será????

Bjvamobotápráquebrá!!!!!

J.

RL&F disse...

Se até Madame Nova Era gostou do hit "quiçá" nosotras.

bjs